When testing some scripts, I think I found a bug with "IMDB Large Pic" script. It seems that when a movie is available both in DVD and VHS on Amazon, large picture is not downloaded. I didn't look at that script before, but I believe something has changed in IMDB html code : Vhs and Dvd links are now in the same line of code...
Ie : Lethal Weapon 3 -> large picture is available in Amazon but the script takes only the small one form imdb.
So I manage to resolve this problem like that :
IN Function "GetMoviePicture"
find the line : BeginPos := Pos('href="', Line) + 5;
and write this code BEFORE it
if(TitleRef='dvd>') then
begin
EndPos := pos('title="DVD', Line);
BeginPos := pos('title="VHS', Line);
while (BeginPos > 0) and (BeginPos<EndPos) do
begin
Delete(Line, 1, BeginPos+1);
BeginPos := pos('title="VHS', Line);
end;
end;
Pour les anglophobes, j'ai l'impression que le code html de IMDB a changé ce qui fait que les grandes images ne sont rapatriées que dans de rares cas (si le film existe en VHS et pas en DVD) et ceci parce que les liens pour les images VHS et DVD sont maintenant sur une seule et meme ligne de code html.
Pour resoudre le probleme, dans la fonction GetMoviePicture, recherchez la premiere ligne de code en rouge dans ce post et mettez AVANT celle-ci le bloc de code en rouge.
Bon, sur les quelques films que j'ai testés ca avait l'air de bien fonctionner. J'espère que c'est général...